inga chokladkulor?

vi kollade på den så kallade minicirkusen förut idag. problemet var att vi inte såg nått för det var så mycket folk och att endel djur ville inte vara med. dom hade tydligen bestämt sig för att sitta helt still istället.
vi gick och köpte glass istället. jag hade bestämmt mig för det vanliga. två choklad kulor i bägare. det finns inte sa elin. vadå inte finns det har ju alltid funnits?! jomenvist då hade nån lustigkurre bestämst sig för att nej chokladkulor behöver vi inte mer, fast det är nathalie tranbergs absoluta favorit glass i hela världen. vi byter ut dom mot marsipan choklad istället. jag blev lite små sur och beställde daim och saltlakris istället.

vi hängde på stan ett tag. elin åkte hem men hammarn och jag stannade kvar. efter en stund åkte vi hem och sen kom hammarn hit efter ett tag. vi skulle åkt in till stan men det började jätte regna , blixtra och åska. så vi bestämde oss för att sitta framför datorn här istället.  hammarn åkte senare hem och jag gick upp till joakim och jonathan ( våra tremäningar ).
dom har en sommarstuga nära oss och är alltid här i 3 veckor på sommarlovet.
jonathan som är lika gammal som lillebror får ofta galna idéer medans jag brukar hänga med joakim som är ett år äldre än mig.

det blir nog att gå till joakim en sväng i morgon innan jag ska till stan och kolla på Sebastian Krantz som kommer till filipstad. det blir nog skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0