utmanad

blev utmanad av Bedda


LISTA 6 FAVORIT PLAGG/SKOR
mina converse<3<3
håkan tröjan
jeans
alla stickade koftor
mina sjalar. det är ett plagg för mig.
kanske min jacka ibland


LISTA 5 FAVORIT MAKEUP PRODUKTER
brunisen
mascaran
typ lypsylen - den lever än erica!!


LISTA 4 FAVORIT LÅTAR
shit. bara 4..
håkan hellström - nu kan du få mig så lätt
håkan hellström - för en lång lång tid
the soundtrack of our lives - Instant Repeater '99
coldplay - viva la vida


3 FAVORIT PERSONER
jag har för många favoriter..


LISTA 2 FAVORITRÄTTER
mammas lasagne
mormors potatis, fisk o sås


LISTA EN FAVORIT PLATS
stockholm


jag utmanar erica weslien & elin larsson


Kommentarer
Postat av: erica

jag gör den imorron ;) och mitt lypsyl lever också! hahah

2008-12-04 @ 21:58:41
URL: http://ericaweslien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0