19 december 13:01

bra igår bättre idag
MYCKET bättre

vi dansade runt i gympahallen och i mitten var det en gran
sen var alla sp klassen i musiken
där kolla vi på blondinskämt o musikal av vår klass
dom är för söta gulliga liksom BÄST
sp2 bjöd på fika
sp3 hade lekar
klass mot klass
hahahhahahhhahhahahhah
så skoj var det
jag är en bättre hejare än spelare
vi hamnade i final mot sp2
julia babe va bra du är
vi vann allt.

en cdskiva
en dvdfilm
fyra nagellack
fina fina fina julklappar var det.

liksom WIIIIIIIIIIIE

för min film har kommit.

kommit har min film gjort.


jag rullar in till stan senare och äter mat

äta mat med nille och sarah

och på kvällen då ja då blir det kanske fest.

emmelie fyllar år och ska med mig.

hej då allesammen nu drar vi
till AFRIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0