hej mitt namn är nathalie

image17

Innebandytuneringen gick väll sådär, vi kom tvåa, det är väll inte dåligt ? : ) Jag gjorde iaf ett mål och det va skoj ^^.
från vänster på bilden står plutten , Garson , Angelica Olsson och jag. nedanför oss står Nille och Sara.
Garson hade sminkat mig som en tvättbjörn enligt angelica, men jag tycker att jag såg ut som en panda ;D. Angelica och jag hade på oss tröjorna som vi hade tryckt tagen innan, det står hej mitt namn är nathalie på min och hej mitt namn är angelica på angelicas : ) .
Ska till karlstad med mamma och angelica i morgon och kolla på ericaas musikal, och på söndag blir det karlstad igen. Då ska jag på ericaas konfermation : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0