innebandy

image4
idag så har jag kollat på club 30 mot filipstad p 15 ,
filipstad vann med 19-3 ;psen så har jag spelat våran sista match i serien,  vann med 3-0 :)och sen så har jag kollat på hj18s match som också va men kommer inte ihåg vad det blev. typ 8-4 ellr nått :p.
när angelica och jag satt och kollade på hj18s match så kommer andres lundin in i hallen av alla person med sin fru och hans lilla bebis .
och alla bara satt och nö glodde på angelica och mig som satt en cm i från dom typ, det va lite pinsamt :p
och sen satt angelica och knuffade på mig hela tiden men jag orkade inte bry mig så efter ett ta så frågade jag va det va och hon sa :
jag har aldrig suttit så nära en kändis nån gång , och jag började nö skratta :p
angelica du gör alltid dan roligare :) sen så har det inte hänt så mycket mer, jo jag har målat färdigt i mitt rum .
det blev skit snyggt ;) hhe ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0