sommmar !

Hoppas att sommaren stannar nu. det är super härligt väder ut, så fråga mig inte varför jag sitter inne ^^, men jag har redan varit ute och solat lite. det är så tråkigt att sola, man bara ligger still och känner sig som ett stekt ägg, jag klarar inte av att ligga still. Denne vecka har vi tema vecka, och idag kollade vi på säg att du älskar mig ( den är inte bra enligt mig ) och den så lärde vi oss lite självförsvar. får väll se vad vi gör i morgon. i morgons så är det 5 juni och det betyder att alla ska ner på stan. venne om jag ska med, har ingen att gå med :/ men jaja, det löser sig nog, jag får väll roa mig själv genom att titta på film eller nått.  hadet!

Kommentarer
Postat av: Olle

de röda är verkligen fina såg en sån på appels hemsida!
'

2007-06-07 @ 19:04:42
URL: http://ollepalonto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0