måndag, tisdag och onsdag

image20
Idag har jag varit med angelica-skitunge, och det va lika roligt som vanligt ^^
och i måndags gott folk, var jag på moppe kurs :S det var jätte pinsamt för man var tvungen att åka på världens fulaste mopet och ha världens fulast hjälp på sig. Fast jag har åkt väldigt mycket mopped innan så jag viste ju hur man gjorde och jag hade redan åkt på en sån mopped förut men ändå ^^.
Igår var jag, lillebror och pappa i kristinehamn och spelade bowling. Vi spelade två serier och jag vann båda :D Första serien förbättrade jag mitt gammla rekord på 103p till 107p, och i andra serien förbättrade jag mitt rekord igen till hela 132p :D så snacka om att jag var glad igår ^^.
Det som händer i morgon är nog att jag bara ska slappa och njuta av att jag har sommarlov ! : )

Kommentarer
Postat av: idd

svar: Ja, jag vet! men det svarat är så rakt!

2007-06-30 @ 13:21:32
URL: http://praliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0