4-7 juli

Har inte skrivit på ett tag nu så jag tänkte skriva lite vad jag har gjort de senaste dagarna!

4-5 juli; Angelica, Johanna, Katrin och jag sov i mina tremäningars stuga som ligger bara några meter ifrån mitt hus. Vi har snackar jätte länge om att vi ska sova där men det har aldrig passat någon med dagar och så, men nu gjorde det äntligen : ) Vi spelade spel, grillade, lyssnade på musik, och snacakde ^^. när vi spelade så fick :
 Johanna måla läppstift på sina läppar med ögonbindel ^^
 Angelica fick mycket saker, hon fick bla en målad mustach ^^
 hon fick springa i bhn runt huset 2 varv ^^
 suddig bild, men hon fick också sjunga en hel låt med cola i munnen ^^
 Katrin fick göra den suraste minnen hon kunde och sen så fick hon ringa till lite folk ^^
 Jag fick allt också göra saker men det har jag ingen bild på, jag fick också en mustach men jag fick en annan mustach än Angelica, jag fick en supermario-mustach ^^
6 juli; åkte hem till mormor igen och då åkte vi till Värmskog och åt sveriges största räkmacka och så skojar jag inte, det är det dom är känd för, att ha sveriges största räkmacka ^^ efter det åkte vi till Arvika. Då visade mormor mig vart ArvikaFestivalen är så jag hittar dit nästa år ^^ ( ska iaf försöka övertala mamma och pappa om att jag ska få åka dit ) sen var vi för det mesta i arvika och åt lite ock så.
7 juli; Idag så har vi ( mormor, extramorfar Pirre, lillebror och jag ) i skoghall och spelat minigolf ^^ jag fick bara ett poäng mer än mormor, surrt ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0