doktorn


image58
allt började bra i skolan tills andra lektionen var slut. då fick jag ett sånnt dära blodsockerfall igen : /  slängde in böckerna i skopet och tog telefonen och ringde till pappa. under tiden jag ringde till han så började det ljusna till för ögonen och jag såg nästan inge. pappa sa att han skulle hämta mig om 10 min så jag gick ut och tog luft samtidigt som jag ringde till mamma. mamma tyckte att jag och pappa skulle gå till skolsystern och fråga om hon kunnde ta ett test och se ifall jag har sockersjukan eller diabetes ( vet inte hur det stavas ^^ ) men det kunde hon inte så hon fixade en tid på sjukhuset åt oss. 11,00 var jag hos doktorn och då kollade han blodtrycket och frågade frågor. han fixade en tid på labbet åt oss efter tag så jag skulle ta blodprov, och det finns inge läskigare än att ta blodprov :S men jag överlevde. efter det gick vi tillbaka till doktorn för att få svaren, vi fick svaren på allt förutom blodsockret så klart. men han tyckte att jag skulle höra av mig om det blev så igen, och igen menas om det blir en fjärde gång. så nu får jag bara vänta tills han ringer till pappa nån dag och berättar vad blodsockret blev för svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0