she's the man !

image11

She's the man är en av dom bästa filmerna enligt mig : ) tittade på den igår och idag, det går bara inte att inte gilla den ^^. det är väll nästan det ända jag har gjort idag. bara kollat på film igen ;p måste ju vara pigg på torsdag :D ska till ericaa i morgon för annars så hinner jag inte med tåget på torsdag som går 07,10 :O jag kommer vara stolt över mig själv om jag sitter på tåget 07,10 asså. jag är inte en sån som gillar att gå upp tidigt på morgonen.  får väll gå och börja packa lite nu, har ingenaning om vad jag ska ta med mig eller vad jag ska köpa i stockholm :S. får be ericaa att hjälpa mig ^^. innebandy träning idag också, får se om jag går på den. okej, det är ju grymt roligt med innebandy, men nu så tränar vi både 93, 92 och 91:er fast det gör mig ingenting men ändå. ska nog stanna hemma och packa lite och så i stället ;p

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh verkligen, jag älskar den filmen. Haha! De är verkligen en film som har allt i ett

2007-04-11 @ 13:26:02
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0