onsdag - torsdag :

Onsdag ; Igår var jag med angelica-skitunge . Vi var nere på stan och kollade lite för JC är här på besök onsdag-fredag, och då hängde Katti med en stund. sen efter att alla tre var och prövade ett par jeans ( fast jag provade inte, jag var klädhängare ;P ) i världens minsta provhytt så fick vi och tog en fika. Sen skjusade vi hem katti och åkte hem till angelica. då hjälpte hon mig att få några låtar och så :)
Torsdag ; idag så skulel vi haft No, språkval ,matte (LUNCH) ,bild och elevensval fast vi hade inställd bild och så klart så gick vi och frågade om vi kunde få inställd elevensval också annars så var vi tvungna att vänta 2 timmar innan nästa lektion, och det räcker med att vi har 2 timmars rast på måndagar, så vi fick inställd elevensval så efter matten slutade vi. Fatta va gött att sluta 11,30 istället för 15,00 och våran tidigaste dag är på måndag när vi slutar 14,30 :S. Hum men nu har jag ingenting att göra. skulle varit med angelica-skitunge men hon åkte till karlstad för att shoppa lite ;P. ska nog gå ut och sola lite kanske om jag orkar, orkar fan inte ligga still länge ;p .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0